Blogowstąpienie

Trzy lata temu opublikowałem tutaj ostatni wpis. Od tamtego czasu sporo się w moim życiu zmieniło. Rozmnożyłem się. Zmieniłem kraj zamieszkania. Pracę na etacie na działalność gospodarczą. To tylko te najbardziej powierzchowne zmiany. Dlatego zdecydowałem się reaktywować tego bloga - żeby dać sobie samemu świadectwo tych zmian.

Zobacz też:
O czym teraz będzie? Z grubsza o tym samym, czyli o wszystkim tym, co mnie interesuje, drażni i zapładnia intelektualnie. Tematów w głowie mam mnóstwo, a przeglądając stare wpisy mogę tylko żałować, że na reaktywację zdecydowałem się tak późno - wielu tekstów, które przecież domagały się napisania, już nigdy nie powstanie. Emocje już opadły, a pisanie na chłodno o starych kotletach nie jest fajne. W teraźniejszości dzieje się zbyt dużo, żeby się zajmować historią.

Stay tuned!

Komentarze

Popularne posty